Cause I die, without you.

en bra helg.
händelserik.
känsloladdad.
speciell men lärorik.


47156-35 sabina och bella - tur att jag har dom.


fredagen började jättebra med tjejkväll ute hos mig.
vi laga mat, skratta, dansa, kollade på massa filmer
och bara hade det mys. dom är bra mina tjejer.


Jjust det, ett tack till Bella också för att hon fått mig älska Ryan Cabrera
- Tack.


Lördagen började med att jag gick upp halv nio  medans de andra
brudarna sov. jag tog bussen till stan där repdagen med musikallinjen
började. vi sjung på marieberg och repade hela dagen. det känns att
premiären börjar närma sig. Det är verkligen allvar nu. vid halv fyra
drog jag för att fira perky med hans släkt . jättemysigt! tycker om dom så
fruktansvärt mycket. vid nio drog per på krogen men jag stanna. mina
partyplaner för kvällen hade raserats ganska drastiskt och jag hängde
kvar där och mös med hans syskon & mami istället. somna halv tolv
och fick hem en onykter pojkvän vid halv fyra tiden imorse.

weti

idag fortsatte rephelgen vid 11.00 och
höll på tills 17.00, har nästan nyss kommit hem.
så förbannat kallt ute, jag behöver ett bad och lite kaffe tack!



och om någon vill ge mig de här
underklädessättet från flirt
så tar jag tacksam emot det. jatack.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback