Beautiful disaster

lurad. augin ringde mig nyss och låtsades
vara "Fråga-olle". haha, vi har ju bokat honom
till risbergska så han låtsades att han ville prata
om den dagen. så jävla lättlurad jag är då!


sitter hemma i sängen med bärbara.
är lite irriterad och arg. vill bara flytta
hemifrån just nu. det går ju inte, men damn!
jag vill vill vill vill vill.

47156-51  Bella - sötnos,
jag  var tvungen att lägga in den här bilden.


men jag är glad också. (tänka sig.)
på torsdag kommer sanna hem
efter nästan fyra månader! gush vad
jag har saknat henne. min sanna!
och nu äre inte ens en vecka tills fanny
kommer hem från thailand. gosie!




Studiebidrag imorgon. Shopping?

   ´Ett par till Kapribyxor från Gina
   ´Sabinas Canada Goose jacka
   ´ Krimskrams från H&M
   ´ Några nya baslinnen


47156-52
 

 och sist, dom här skorna. Så otroligt söta. Ge mig! 
                                                                 (Från
asos)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback