Allt jag har gjort ska göras om igen

kanonbra dag.
jag är glad.
min mamma är bäst i världen.
hon har nyss vart på tv och sagt
massa bra och smarta grejjer.
stolt.




Holidae in / Chingy. feat Ludacris & Snoo
Snuskigt bra låt, den går på repeat kan jag lova.



dagen har bestått av :
Vaknat hos Perky, mys!
Haft hemsk S-blockslektion.
Myst massa i rosen (cafét)
tränat Queen-konsert & repat Monika Zetterlund
vart hemma och bara tagit det lugnt.

47156-32  <- bara tvungen, hihi. den säger så mkt om johan :)

värsta sköna dagen.
Ska göra lite reklam.

Konsert till minne av Monika Zetterlund:
9/2 19.00, pelarsalen Kulturskolan Örebro.
(ett ruggigt måste, den blir sjukt bra!)



helgen blir nog en bra helg.
feting-förfest hos mig på fredag.
sen blir vi gärna bjudna på fest  tack, ja.
lördag då ska vi ha musikallinje rep hela dagen
och sen senare blire fira ÄLSKLING som fyller 20.

47156-31 älskling, på balen 2/6-05


RENT-repet igår kväll var skapligt spännande, hehe.
våran musikal handlar ju då om sex, droger, aids,
och homosexualitet. så igår jobbade vi ju då ganska
mkt på den där "fest/orgie" delen om man säger så. host.
men det var jättekul, alla är grymt bra och vi har så roligt ihop.

nu. soppa med familjen.
älskade mamma.
sen ringa fanny, uppdate!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback