Aldrig utan dig, baby.

ush, jag är mesig.
jag blir ledsen av fem
dagar utan dig. danmark?
himla skitsälle. vad ska du dit & göra?


hade världens mysigaste alla hjärtans dag igår.
per kom inte hem till mig förens 23.00 för han
sluta jobba så sent. men de var mys ändå.
helt otroligt, vad har jag gjort för att förtjäna dig?
fick en jättefin tröja av honom som jag önskat mig. goos!

vi två


sålde rosor hela dagen i skolan också.
250 st, de var nice :] kul att folk tyckte de var bra.
köpte två till johan & magnus och låtsades vara
deras hemliga beundrarinna. haha, kan ju dom tro.



nu idag har jag vart på krampen-möte Karolinska,
de gick bra. sen nu har jag glott på scrubs & så
väntar floorfiller. the best please. 


47156-46 så himla söt.



längtar tills helgen.
vill ha fredag. vill att det blir
en jättelyckad fest.  vill att det
ska bli söndag när perky kommer hem igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback