You make me feel, so beautiful

middag på wobler, underbara underbara.
två år idag. me and my älskling. 18/12-2004
tack.




dagen har varit bra. bara massa elevråds-styra-upp. men det har gått bra.
tog mig en redig sovmorgon imorse, sov till halv elva och käkade sen lunch med papi.
mysipysi. sen har jag haft avslutning på f-linjen, vi sjöng några låtar och jag hade lite
pepptalk med åsa. åsa är verkligen den bästa i hela världen! ♥ och idag är en såndär
jättebra dag, fått massa kickar. jag behöver dom. det finns inget bättre än att sjunga.
vad vore jag utan min sång? damn vad nästa termin ska bli bra. jag ska ööva så det är sjukt!




nyår for god sake, vad ska styras?
emma och jag planerar. vill fira med
alla mina älsklingar. verkligen alla.





Kommentarer
Postat av: Hannah

Härlig blogg.

Postat av: Gunnar Nilsson

;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback