sometimes I wish he were you

47156-253
pooooose
pooooose poooose
pooose



sitter hemma. nyss styrt upp en feting-frukost till mig själv.
lyssnar på "Kryptonite" och "Lips of an angel".
gårdagen var ruggigt lyckad. fin förfest
med brudarna hos emmababy och sen styrdes klaras
som innehöll mycket spännande inslag :)
från 00.30 var det fanimej dans hela tiden, sjuuukt roligt hade jag.
längesen jag skratta så mycket. mys! kom ut från
klaras 02.30 och sen styrdes mcd och lite promenix
över stan. anlände till sängen 04.00, blev väckt av emma 11.30





"Sometimes I wish he were you".


Dagen idag kommer innehålla träning
av luciatåg tills kvällen. sen gå luciatåg,
kanske träffa per en stund. kanske ut & fika.
kanske myskväll med film + ngn vän.
jag vill ha en degkväll, malin vill ha med mig
ut, (vi hoppas jag lyckas den här gången va?)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback