some days later

all this time
all this time with you




sorry för några dagar av icke-bloggande men jag har tillbringat mina tre sista dagar på sjukhus.
inte världens roligaste erfarenhet och jag måste säga att det aldrig har kännts bättre att vara hemma.
den 23e fick jag tokont i magen som höll i sig enda tills 25e, då lades jag in på akuten och efter det har man röntgat mig, ultraljud och massa annat för att reda på felet. men inget kan hittas. troligtvis sönderstressad, (ajajaj?). jag är hemma nu iaf efter att delat rum med två tanter i några nätter. tanterna gerda och daga i stort sätt hatade varandra och min upggift var tydlig väldigt tidigt ... jag fick bli deras medlare. t.ex. så vakna daga inatt och trodde att gerda tagit hennes rullator. men det hade hon inte, det var bara en dröm. det tog ett tag för mig (04.00 på morgonen) att få henne att förstå de.

tack btw för alla söta "krya-på-dig-sms", tyvärr har jag
inte min egen telefon just nu. vilket innebär att
alla nummer inte e inlagda så jag vet inte vilka som skickat =/
oops?



skulle ha jobbat hela den här veckan och nästa
men nix. jag ska ta det lugnt. det känns konstigt.
hur gör man det lixom? men de är ett måste. dom här
dagarna har varit tillräcklig varning.



förövrigt så har julen varit fin, inte som vanligt men iaf.
det kan bero på att jag sov bort tre fjärdedelar av julafton
och var mest närvarande vid paketöppning och kalle
(då alla andra sov.!). men jag har fått fina paket och
mamma har lovat att laga julmat åt mig när jag kan käka igen.♥



sätt på takida "Reason to cry" och
jag lovar att du känner precis som jag.
snälla glöm inte.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tråkigt att du är sjuk =/ Krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback