rastlöheten tog över

VAR BEFINNER DU DIG? Hemma hos mor min
TILLSTÅND: Sisådär nedstämd och rastlös
I FICKORNA: Inget för stunden
VAD HÄNDER IKVÄLL: DU, de ser ut att bli dött.
VAD ÅT DU SENAST: Bakad potatis på stan, mummie!
VEM MAILADE DU SENAST: Min klubb/klaras

Hur är du när du är packad? Dansig :)
Minnesluckor? nej
Har du någon gång blivit ombedd att gå från en krog? Nej inte.
Har du någon gång hamnat i en fyllecell eller liknande? Nej.
Hur botar man bäst en baksmälla? Vatten vatten vatten & fet mat
Anser du dig själv som snygg? Jag har mina dagar. ;)
Har du varit kär? Några gånger ja. men väldigt många ggr förälskad. (theres a diffrens)
Ditt längsta förhållande? Det jag har nu, 2 år på måndag
Är du en bra flick/pojkvän? Inte alltid, men jag försöker
Har någon varit otrogen mot dig? Ja, ´de verkar inte bättre.
Har någon varit otrogen med dig? njae, halskyssar & tafs?
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Blir nog oftare uppraggad
Är du svårflörtad? Ganska.


VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: A change of pace - december
VAD VILL DU HA FÖR HÅRFÄRG: chokladbrunt.
VAD TYCKER DU OM ATT ÄTA: Allt med vitlök i
ÄR DU KÄR I NÅGON DU NÄMNT I DE TIDIGARE FRÅGORNA: Har ju inte nämnt någon.
IDROTTAR DU: Mja, promenerar och dansar
TYCKER DU OM ATT LIGGA PÅ STRANDEN OCH SOLA: I love it !
VAD HAR DU PÅ DIG IDAG: Mörka Leejeans, vit kofta och marylinstrumpor

VAD LIGGER PÅ DITT DATORBORD JUST NU: Martin mp3, gräddkola & telefon
VARFÖR BLEV DU ARG SENAST DU VAR DET: någons uppförande

ÄR DU ROMANTISK: ja, det tycker jag nog.
KNARK: Blankt nej, avskyr allt som har med det att göra.
SENAST KÖPTA PRYL: ett linne (som alltid.)
KEPS ELLER MÖSSA: Mössa
KÄNGOR ELLER PUMPS: Pumps i så fall

HAR DU NÅGONSIN FÄRGAT DITT HÅR SVART: vad ska vi säga? 40 ggr?
SOMMAR ELLER VINTER: Sommar, sommar, sommar
SKÅNE ELLER NORRLAND: skåne
KAFFE ELLER LÄSK: KAFFE!

BRUKAR DU GÅ PÅ MCDONALD'S: mest efter krogen isf.
EMINEM ELLER BRITNEY SPEARS: Eminem, helt klart.
FAVORITPOSEN: Haha, de e bara att kika på bilderna. You´ll see.
SNYGG ELLER SNÄLL: Jag försöker vara båda.
TV ELLER RADIO: Tv
PLUGGA ELLER JOBBA: Plugga,helt klart
VAD TYCKER DU ÄR SNYGGT (på motsatta könet): utstrålning, charm och fina kläder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback