Nyårsafton

47156-122

"This is the year, this is the year it all will happend.
Im finnaly here, I have been waiting all my life.
There´ll be no misstakes, its just gonna be one big depature.
This year I will do everything alright, this year is mine."


jag härmade min söte vän
elin som också citerat marits låt
"This is the year", på sin blogg såhär nyårsafton och allt.
hon har en mkt fin blogg, kika för tusan!

2007 hittils.
  • mexico
  • vårkonserterna
  • paris
  • fylla 19
  • balen
  • studenten
Sen vill jag resa massa, fy vad jag vill ut och resa.
en tjejtrip till ngt varmt ställe dagarna efter studenten vore
inga fel alls. efter den sommaren bor jag förhoppningsvis
i vår kära huvudstad. snälla låt den här terminen gå fort...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback