my hero.

min dator e cp.
jag blir så arg.



47156-284



älskar de röda lackskorna, har önskat mig liknande i julklapp som skulle vara så sjukt snygga till min röda kuvertväska jag fick av perky i tvåårspresent. me like! får jag inte skorna så köper jag dom. must have! galet kär i rött just nu. en röd klänning ska inhandlas, med svart skärp i midjan, något fint diadem och klackskorna. de skulle bli kalasfint de :)


jag är glad ikväll. Det är jullov ♥ och jag har handlat de viktigaste klapparna.
Är jättenöjd, skulle kunna handla hur mycket som helst till per bara för att
det finns så mycket fint för killar. men jag har handlat det bästa iaf :) till min prins.
måste säga (ja jag är största tönten) att jag tycker faktiskt att "Sång om ingenting"
med Koobojsarna är så skön. Äkta min typ av förfestmusik, inte danslåten men skön
att starta till. det ser ut att bli utgång imorrn, jag är på. Ellen fyller 18 :) sjungit med tjejerna
ikväll på karlslunds herrgård, lättförtjänade pengar - eller? 250 kr på en kvart? shysst timlön.
en av de saker jag kommer sakna mest är våra spelningar med tjejerna, gud vad jag tycker om er.






when people talk about heroes - they talk about
fairytales, you know "once upon a time there was a..".
but this is not a fairy and I hope you are for real,
I have tried but I cant find another explanation for you -
you´re my hero and for sure you always will be.
In a hundred years they will talk about you as
the one who changed my life in just one night,
my hero, my hero , my hero.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback