love of my life

första lördagen på riktigt lång tid jag vaknar och inte har varit ute till 03.00+ kvällen innan.
det känns bra faktiskt :) men lite ångest allt när elin skicka sms och skrev "fan vad jag vill
att du ska med ut" 
och datorn spela justin "lovestoned" , då sved de till lite. men jag klarade mig. haha.

myskväll med one three hill och god mat
+ idolfinalen var också shysst som omväxling.
jag ska är förälskad i one three hill, har aldrig
varit någon sucker men nu ska de införskaffas
alla avsnitt. något för önskelistan kanske?

på tal om önskelista. de är läge emma att skriva en nu!
du är sjukt sen. ♥ 22 dagar till julafton och jag har ingen julkänsla
alls. men jag och tjejerna ska iväg senare idag och sjunga julsånger
som vanligt med vår lilla grupp så de kommer nog. vi har massa bokningar
i år. de är nice!


47156-273 

Kommentarer
Postat av: fia

det stavas one tree hill

2006-12-15 @ 21:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback