http://youtube.com/watch?v=IcHc-Dx8OBs

47156-282


jag är sugen på sex-and-the-city-kväll. ska fråga
elin väldigt snällt om jag får låna några skivor
i helgen från hennes hela box. det vore kalas eftersom jag
lovat mig själv att absolut inte gå ut på fredag. duktigt?
vi får väl se. jag är dock riktigt sur över att blijetterna
till annandagen tagit slut. tokfel ju! vem orkar köa
från klockan åtta på annandagen i klänning och allt?


lyssnade på lite musik som jag hade i mappen
"december-2005" dvs. precis ett år sen.
då var det savage gardens greatest hits och
massa "ryan cabrera" låtar som styrde listan.
jag får gåshus av hans låtar och en obeskrivlig
lycka sprider sig genom kroppen när jag kommer
ihåg vilken mysig jul vi hade då. med eller utan
snö så ska denna bli minst lika bra.
min tredje jul med perky ♥


Ryan Cabrera - Shine on
Ryan Cabrera - Its you
Ryan Cabrera - True


http://youtube.com/watch?v=IcHc-Dx8OBs



dagens frågetecken, en man vid namn gunnar nilsson hade kommenterat
ett tidigare inlägg här i bloggen, men det enda han skrev var en flirtsmiley.
sedan lämna han webadressen till en plastiklinik. vad var de för pik lixom?
tyckte han de var läge att jag operera mig? hums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback