"Bjud på en dans"

  • Bjud på en dans /Zacke
  • Lips of an angel / Hinder
  • Hiphop/Snook
  • Öppna upp / Livelihood
  • Hevaen / Live
  • Why we thugs / Ice cube

lätt hetast på mp3n just nu. helt sjukt bra låtar. "Bjud upp till dans" är fetaste partylåten.
mkt dansa till den blire i helgen .ohyes. fick den av david, snäll du då :) fredag styrs klaras
med brudarna. emma och jag planerar .. de är så det ska vara. Sa ju i senaste inlägget att jag varit duktig & vart hemma fredag kväll. eh, ja de höll inte längre än till lördagkvällen för då drog jag och andrea till MM-baren och de var himlans trevligt. Träffa lite vänner man inte ser så ofta :) sånt tycks om.




                                                                                          ♥
"Kanske blir det ooh, kanske blir det ah. Kanske blir aaah aaah aaah.
Då kanske kommer ge mig frukost på sängen imorrn, och det vore ju jättebra.

                                                                                          ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback