bad karma.

47156-277

jul och vinter i all är (speciellt idag när de snöa hela 5 minuter) men sjuttsing vad jag saknar sommaren som gick. En av de mest omtumlande sommrarna, men också en av de underbaraste. Vi tjejer hade verkligen en fantastisk sommar och jag träffade så sjukt mycket härliga människor. vårat gäng var det bästa. sjukt vilka fantastiska sommarkvällar vi spenderade med varandra. linne&kjol, byz, strawberry  daquiri , frimis, eskilstuna, badturer och massa annat fint. våran eskilstuna-tripp kan ha varit de bästa.

47156-28047156-27847156-28147156-185

47156-20347156-21847156-217



sitter i soffan nu. skulle ha pluggat, men historiaboken ville bara få mina ögon att slockna hela tiden så jag la ned direkt. får bli morgondagens projekt. det känns så stört att den här terminen är slut på torsdag. vart tog den vägen? det har hänt så otroligt mycket men ändå så har det gått så fort. om bara 6 månader tar jag studenten. förstår ni? inte jag. ska jag vara sådär lycklig som alla man känt och springa runt på stan med min fina mössa? jag kan inte förstå det alls. vissa, t.ex. elin, sabina, andrea mfl har jag gått med i så sjukt många år och så plötsligt ska vi splittras och alla ska göra olika saker. sjuuuukt. men vi har funderat på en riktig tjejresa några dagar efter studenten . dra ihop massa tjejer och dra på en riktig charter. hur nice vore inte det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback