Sommaren 2006

chockerande upptäckter.
chockerande vändningar.
förändringar och förändringar.



Emma måste lixom komma hem från Bulgarien nu, för hon missar så mycket här hemma att jag
kommer aldrig orka uppdatera henne. men det måste jag ju. Gosh det måste jag. Hon kommer förstå
allt, och så kommer vi skratta för att allt är så sjukt. och på fredag, då ska vi ha en av våra vanliga
"helt-stört-roliga-fredagar-ute"- för det är som vi brukar säga -  vi är exakt likadana och det räcker med en
blick så förstår vi varandra. -" faaaan spiggan nu tar du dom.." Det är bara emma som kan säga så.
vi är lite på samma nivå vi två. (jävla tätters de där. ... hhihi)

47156-13047156-204

Det händer tydligen en del saker.  Sjukt mycket tydligen.
Och ni kan inte skylla det på mig. för en gångs skull.





Skolan har börjat nu. Känns både bra och väldigt väldigt konstigt.
Jag gillar min klass så fruktansvärt mycket så att få vara tillbaks med dom är bara bra.
Men, kommer jag palla mornarna och lektionerna? naturkunskapen och jag kommer inte
att komma överens - sånt vet jag. men shiet, på uppropet imorse insåg vi alla att det
faktiskt bara är 180 skoldagar kvar till STUDENTEN! det är ju helt otroligt. what? jag? student?
nej nej. jag är inte sådär stor, inte jag inte. jag känner mig ju som en tioåring fortfarande. hur ska det gå?



Sommaren börjar ta slut nu. Den här varit innehållsrik iaf. Kanske inte så som jag hoppats, men jag är nöjd. Jag har otroligt kul och lärt känna så mycket härligt folk. Eskilstuna och alla utekvällar med girlsen
har varit överlägset. ni är så bra brudar!


Sommarens MP3-top.
  • Sexy back
  • London bridge
  • Superiour
  • Maria (I like it loud)
  • Promiscous girl
  • Dirt of your shoulder
  • Hej där
  • Karatefylla
Det har varit mina sommarmåsten den här sommaren.
Vissa kommer betyda mer än andra. Vissa kommer ge ett
sånt där magknyt och föra tankarna till 2006 års varma nätter,
med strawberry daquiri och flickorna på golvet. damn!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback