Eskilstuna - aug 06

Brudar brudar brudar. vilka underbara dagar det har varit!

Igår så styrdes det av mot Eskilstuna som planerat. Vi var sex stycken tjejer
och alla var sjukligt taggade. Emma, Malin 1 & Hjort tog trebussen och vi
som var kvar dvs. Jag Malin 2 & Emma drog med tåget 16.38. Vad som inte
var planerat var att jag skulle behöva ha en 24-timmars EKG på kroppen. DVS
en bandspelare i fickan med tusan sladdar på kroppen som spelar in och registrerar
mina hjärtslag eftersom det är fucked up. JAG KÄNDE MIG SOM EN ROBOT! men det
glömdes bort när vi kom till stugan. för my gosh vilken fin stuga! världens mysigaste.
Vi tog de lugnt och började styra upp oss. styrde bra musik på mobilen och vid åtta
tog vi taxi till förfesten som var mitt i stan hos emmas sysslingar.


Där festades det med SINGSTAR och allt vad som kan begäras av en förfest.
Sedan framåt elva styrdes stegen mot ROLLIN som deras hetaste ställe hette.
vad vi tyckte om folket där och hur dom betedde sig behöver vi inte ta här
men, jag kan ju säga att jag är tacksam för att bo i örebro. men vad gjorde de?
vi hade sjukt kul.  och när vi återigen var i stugan vid tre tiden inatt så bubblade jag
och emma minst till fyrasnåret och dog lite av skratt innan vi somna.


Sommarens låt är HELT klart :
BYZ - Hej där


Bilder kommer senare ikväll.
Nu ska de styras en dusch efter några timmars sömn.
Ikväll blire först fotboll med emma, (hennes brorson spelar)
och sen ska vi upp på stan. nej vi är inte knäppa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback