Bröllop och för lite sömn.

Bröllop igår. Sara och Mattias. Jag ÄLSKAR bröllop.
Var glad att få sjunga låten i början av akten så jag inte
hann börja böla. för böla det gjorde jag sen. my gosh! sara
var så vacker. när jag gifter sig ska jag ha vääääärldens finaste
bröllop. festen efteråt var jätterolig med massa god mat, dricka
och dans. men jag tog det lugnt. kroppen är inte vad den borde vara.



47156-141

Håller på att packa just nu. ska bo i martins lägenhet den här veckan
när han är borta, en liten "Prova-på-flytta-hemifrån-vecka". :)
vet inte ens om jag klarar det. jag som är så mörkrädd! dagen till ära
så åskar det också. kan inte bli så mkt.. eh bättre?
har varit med per idag. övat lite inför nästa bröllop också.




igår när vi var på bröllopet och alla höll tal till brudparet så höll bl.a. brudens
bästa två tjejkompisar ett jätterörande tal där dom drog upp massa gamla
minnen från deras tonårstid. och då slog det mig plötsligt, att va sjukt mycket
det kommer finnas att ta upp sedan när jag gifter sig. eller t.ex. när fanny
gifter sig. alla somrar? alla våra störda påhitt. gudars, det finns så mkt sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback