allt och allt

Jag vill finnas där för er alla. Jag känner mig så delad. Splittrad.
Damn, hur kan allt hända på en och samma gång? Vad har de här vart för sommar egentligen?
Jag vill att ni ska få må bra. Jag vill se er lyckliga. Sådär lyckliga som vi alla var en gång.





Just nu. Jag måste träffa folk. Måste få vara social.
Att jag är så social blir faktiskt ett problem ibland.
Jag kan inte vara själv. Det fungerar inte.




Förövrigt. ♥
Någon har fått upp ögonen på mig för motorcyklar igen. När jag var liten var det de roligaste jag visste.
Jag har inte brytt mig sen Lasse sålde sin. Jag ska tjäna massa pengar så jag kan skaffa en egen. Det vore något. JAG VILL ÅKA!  Ska ringa och fråga Göran om vi får låna hans. (varför skriver jag det här?) crapcrap. crapcrap. Meeen, man kanske skulle börja med vanligt körkort först ? ;) eller?

47156-197 <-- martin & hans käraste.


Det här är min dröm :
47156-198

eller möjligtvis:

47156-199 (ursäkta den fåniga reklamen)



Inte lika het, men ändå.. jag är lite sucker för dom här glidarna med.
Oj jag låter som om jag tror att jag kan något. DET KAN JAG INTE! NEJNEJ!
Men jag vet ju ungefär vad jag vill ha och vad som är snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback