underbara tisdag

Sitter hos fanny, ska snart ta en promenad upp på stan. Hon gör sig i ordning och jag väntar :)
Snodde en lista av någon under tiden. Btw, helt underbart väder ute. Värsta jättemycket vår! och jag som glömde solbrillorna hemma, skäms!


Senaste impulsköp: en pizza igår
Bästa promenad: alltid med fanny
Favoritdryck: mineralvatten
Äter lyxmiddag på: Perellis i Sthlm
Favoritgata: Trafalgar Square London
Reser helst till: Thailand
Favoritlyxartikel: Hårinpackningar
Älsklingsljud:
KENT
Tidning jag gillar: Cosmopolitan
Fikar gärna på: Java eller nya Hälls
Favoritbutik: Only
Bästa lunchställe: Hälls och Supreme
Favoritgrönsak: Paprika
Stjärna jag vill träffa: Freddie Prinze JR
Motionerar: Dansar och promenixar
Mode jag aldrig vill se igen: 90-talets platå skor.
Dansar helst till: skakarump- R&B
Fulaste färgen på kläder: Orange
Användbar pryl: Locktång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback