summarjam

jag kan lixom se allt så tydligt framför mig.
en varm kväll, klänning och sandaler med
bara någon tunn tröja runt axlarna. utomhus luktar
det grillat kött och nyklippt där. Jag cyklar till stan och
träffar alla mina tjejer i Stadsparken där kvällen börjar
med filt, engångsgrill och cider - precis som det brukar vara :)
vi taggar inför kvällen och sjunger massa fåniga allsångslåtar
kvällen till ära för att höja stämningen. och jag VET; preics som
alltid när jag sitter där kommer jag vara så glad för att ha sådana
fantasiska vänner. efter stadsparken cyklar vi vidare - kanske
till någon härlig villafest eller till krogen för massa dans. för,
DANS det är sommar till mig. dans sent in till morgonen.







47156-101ja jävlar vad glad man kan vara - PARTY I LÖRDAGS.


jag har precis gått igenom massa gamla bildmappar sen
typ 4 år tillbaks. lägger in några i nästa inlägg under "foton".
massa gamla sommarbilder. det är sjukt, inte ens två månader
kvar i skolan och det kommer gå så fort. och framförallt,
sommarn 2006 kommer bli så fruktansvärt BRA!



igår jobbade jag första dagen. det var faktiskt roligt :)
antar att den känslan kommer lägga sig. men hittils,
helt okej faktiskt. jättetrevliga arbetskamrater och en
bra grupp. och jag sålde dessutom! deni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback