söndag söndag söndag

lite trött.
väldigt seg.
och även om det är
påsklov två dagar till
så känns det surt med söndag.





Perky och jag åkte till stugan i fredags med tanken att åka hem idag.
Så blev det dock inte. När mamma och Lasse lämnat oss själva igår morse
för att bege sig till Kalmar ett dygn insåg vi att det fanns aktiviteter hemma som
lockade, och ja vi tog bilen hem igen till örebro klockan halv fyra. :) jag menar,
det är ju BARA 27 mil till min kära sommarstuga.

igår kväll när vi kommit hem så åkte per till sig och emma & Jenny kom hem till mig.
Senare kom även Emelie och Malin. jättegulliga tjejer. Efter någon timme åkte vi till
Sörby, hem till Fredrik som hade fest. Det var jättekul att träffa alla som muckat nu,
eller ja - som Ludde som kommit hem från sin resa. Vid två tog vi taxi hem
och plocka upp Perky på stan.


Måndag - Extreme makeover ´a Emmas hair och försöka leka med Malin eller Johan.
Tisdag - Jobbintervju och rep på Hjalmar Bergmanteatern.
Onsdag - Introduktion på Sitel och rep på Hjalmar Bergman.

förstår ni, jag har inga lektioner på två veckor till?
Mina riktiga skolveckor börjar v. 18 och då är det
bara 20 skoldagar kvar.  wiiihu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback