Sex and the City

47156-120


Carrie Bradshaw är lite av en idol för mig. Sex and the city, underbara underhållande serie. Jag skulle kunna tänka mig bo i New York, jag tror jag skulle platsa i storstan. Dricka Latte på härliga uteserveringar i Central park mitt i Maj och på kvällarna besöka ett sjukt nattliv med klubbar hetare än sommarvärmen själv. Jag beundrar henne för att alltid ta sig igenom alla störda situationer, sådana situationer som är typiskt mig att hamna i. Jag beundrar hennes sätt att leva, dock inte hennes "Jag har haft sex med - lista", inte hennes alla älskare - MEN hennes sätt att alltid ta för sig & leva det liv hon vill. Hon vet hur hon vill har det och ser till att hon får det - även om vägen dit ofta är krokig. and I love it!



just nu vill jag mycket. Jag längtar tills studenten. Jag har så mycket drömmar. Kanske orealistiskt att tro sig hinna med alla? Men jag vill iaf försöka. Inte vakna upp vid 60 och ångra att jag inte tog dom där chanserna. jag längtar efter att flytta hemifrån - gud vad jag älskar min familj men att få inreda en egen lägenhet är något jag verkligen längtar efter. ett EGET hem. kanske tillsammans dig? gud vad jag önskar. jag vill inte att det vi har någonsin ska ta slut. kanske där igen - orealistiska drömma? men med den kärlek jag känner så känns det inte alls orealistiskt. hope for the best baby :)




 Önskelista tills min 18årsdag 10/5 !)
  • Klänningar, i alla dess former. prickigt - randigt - rutigt. Sött ska det vara!
  • Sex and the city boxen.
  • Ballerinasandaler eller vita/svarta Pumps
  • Kuvertväska
  • Pengar till körkort av familjen
  • Vita och svarta leggings, 99 kr Gina Tricot.
  • Resecheckar (bidrag till resan i augusti)
  • Brett skärp till midjan. Rött, svart, vitt eller blått.
  • Egen digitalkamera, liten & söt.
  • Presentkort - Gina tricot, Only, H&M, Make up store.
  • Sidenhårband och breda diadem. (åhléns 30 kr.)
  • Marinblå shorts, Gina tricot 249 kr.
  • Flytta-hemifrån paket Ikea 799 kr.
  • Ligger en önskelista undanlagd på FINRUMMET, bara att be i kassan att få se min. Där finns massa smågrejjer jag önskar mig för billiga summor.

47156-119




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback