Rainy day

bra dag.
jobbet gick
underbart.
behövde sälja 2/h, dvs. 8 st under kvällen
men jag sålde då 12 st under hela kvällen.
vilket är grymt bra :) så, jag är ju glad.




dock var dagen seg innan jobbet. Jag vaknade av att det regna hemma hos per. Ville bara somna om och krypa ned under täcket, låta honom krama om mig och glömma tanken på att det var måndag. men nej, pers goa mor envisas alltid med att väcka mig 07.00 pga. att jag ska åka med henne till skolan (trots att jag kan gå upp kvart över) men hon menar bara väl så jag pallrade mig upp. ute spöregnade det som sagt, jävlaskitvårväder! igår var ju världens mysigaste dag! i skolan gjordes inte mycket, har kulturvecka och INGA lektioner. bara gemensam sång och massa teatrar att resencera. huaaamej! hade iofs IVval, men John brukar göra att lektionen går fortare. sen SPRANG jag (ordagrant) till min morbror för att få hinna sova en halvtimma innan jobbet. vilket inte lyckades, sov 10 minuter. hum? gjorde ingen nytta. dock gjorde kaffet på jobbet susen och jag blev alert som aldrig förr. vilket gav resultat... wihooo!



lägger upp bilder från konserten. dom är värda att se :)
 ni hittar dom under foton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback