Några dagar av kärlek

Dagens låt : Anas song / Silverchair


Sitter hos perky, ska snart träffa hans bror & tjej
som varit i thailand. Jag är glad idag. Nu är det
verkligen vår ute. Jag och malin har haft två
"Titta-på-film-äta-glass-och-dega-dagar" igår och
idag. så skönt. DET ÄR LOV!... och jag mår så bra.
sanna och jag hade jättemysig kväll igår, låg bara
och skratta åt alla minnen från vintern/sommarn 2004.
imorgon ska jag leka med fanny och sen på bio med sanna.



helgen som gick var fin.
karlstad med musikallinjen som
sagt och sen på lördagskvällen en
lite mindre fest hos anton. det var
skönt att vara social. jag tycker hans
kompisar är svinsköna :]



  • Det roligaste med kvällen var att när anton hade hämtat mig på sin cykel och vi kom till hans hus insåg jag att jag hade varit på fest där en gång tidigare! utan att veta om att det var hans fest. Det var 150 pers och som ni förstår kände jag inte killen som hade festen, hihi. lite pinsamt. jag är ju faktiskt inte sån i vanliga fall som bara våldgästar okända människors fester. esh då.








en till arbetsintervju i slutet
på veckan. lite smått
panikartat det här med sommarjobb.
JAG MÅSTE JU HA ETT! dying.


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback