Lyx lyx.

Hemma-färgning/klippning i alla ära,
men gudars vad lyxigt det är att gå
till frisören och göra en totalchange.
verkligen värt vartenda öre, och jag ÄR SÅ NÖJD! mumma.




Mys hos Fanny.
Idag efter en mysig lunch med pappsen åkte jag till Fanny och drack massa kaffe / småprata.
Gudars vad vi kommer fram till smarta saker :) Fanny är bra och utan henne vore jag nog en nolla,
för det är verkligen henne jag delar allt med. shiet vilka samtal vi kan ha. men, de är väl så de ska vara? hihi.




Tankar kring vänskap.
jag har verkligen insett att visst är det bra att ha MÅNGA vänner och framför allt olika typer av vänner. men något som jag insett är viktigast - det är att ha vänner man får ut något av. det låter skumt, jag vet. Men det handlar bara om att jag behöver ha vänner som jag kan föra en diskussion med, vänner som kan få mig att känna mig älskad, vänner som peppar och stöttar och som står för sina åsikter. ärlighet är nog allra viktigast. jag har varit med om tusen gånger att jag gått ut ur ett rum och undrat om dom som satt kvar började snacka skit efter att jag gått. Hur bra är vännerna då?  visst kommer man alltid att ha vänner som man har en "ytligare vänskap" med. som man inte delar allt med, men utan dom närmsta skulle jag inte vara mycket. kalla mig seriös - men tyvärr så kan jag inte med människor som bara flyter med, inte tar ansvar för något, säger korkade saker, inte bryr sig om verkligheten och bara bryr sig om sig själva. men jag har tur iaf - jag har några riktiga pärlor till vänner som jag aldrig vill mista.


bilder från helgens bravader kommer snart... promise you. DOM ÄR DRAG!




efter en fin helg blandad med både kärlek, vänner och fest så jag är faktiskt ganska taggad för en vecka med konsertrep, arbetsintervjuer och arbetsintroduktioner. det här kan bli spännande :)



(och kanske början på den lilla förändring jag insett att jag behöver.. för just nu - damn vad allt står still! jag lever ju inte det mest spännande livet i Örebro iaf.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback