Counting days

snälla människor är nog det allra bästa jag vet. Och egoistiska människor är nog det värsta.
Det kan låta självklart - men oj vad glad jag blir när någon verkligen är snäll utan några baktankar.
john idag till exempel, han lånade ut sitt busskort så jag slapp betala 62x2 till karlskoga & hem.
en liten skitsak som gjorde min dag mycket lättare :)





dagen har börjat bra trots äckligt regn.
Jobbat i karlskoga, 8 avsnitt men avklarade
som på en timma så jag var jätteglad att få
åka hem. ikväll ska jag fira bella som fyllt hemma
hos henne med massa kompisar. middag & så.
det blir jättemysigt.


Idag - exakt två veckor till elins, elins & Min första utgång! det blir drag. & 12 dagar tills min födelsedag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback